Budzisz się ze snu widząc rozciągające się nad Tobą błękitne niebo.
Unosząca się w powietrzy aura niebieskości przywraca Ci wspomnienia.
Sięgając do kieszeni odnajdujesz małą księgę ze spisaną historią
ludzi, ostatnich ludzi na tej planecie.
Rozdział I
Czasy przed katastrofą
W zamieszkłych czasach planetę Kobalt zamieszkiwały
przeróżne ludy żyjące w pokoju. Skeletoni osiedlili jaskinie
dolnej Ary, Fishermani ukrytą Atlantydę, Pandy pozostały w głębokich lasach Anundo,
Orki wędrowały po całym globie szukając zyskownego handlu.. A ludzie?
Budowali przepiękne miasta i tworzyli barwną kulturę własnej cywilizacji.
Czemu istoty tych landów nazwały to ciało niebieskie Kobaltem?
Ta ciekła substancja leżąca głęboko pod ziemią służyła
mieszkańcom planety w wyrabianiu użytecznych narzędzi.
Rozdział II
Konflikt
Władza odebrała ludziom rozum. Świat podzielony został na dwa wrogie mocarstwa.
Vult-R zgromadził wokół siebie ludzi, kreując wizję świata bez pracy.
Arvid natomiast zarażał umysły wolą walki o wolność każdej jednostki.
Ta różnica poglądów, między solidarnością a życiem na własny rachunek..
Wybuchła wojna. Zginęło wielu mieszkańców tej pięknej planety.
Rodział III
Odkrycie
Pewnego dnia pewien wędrowiec imieniem Jim zauważył w ziemi
dziurę wielkości dłoni, emanującą niebieskim światłem.
Zaciekawiony zjawiskiem włożył w nią rękę i....
Rozdział IV
Kataklizm
Nastąpił kataklizm. Liczne walki zrójnowały ekosystem planety
i jej jądro. Kraina Kobaltu rozpadła się na części.
Dryfujące w przestrzeni kosmosu wysepki utrzymywały między
sobą prawa grawitacji. Unoszący się powietrzu eter Kobaltu utrzymał
je blisko siebie.
Rodział V
Czym jest Kobalt?
Pierwsze dni po katakliźmie ujawniły nowe prawa natury.
Przetworzony czysty kobalt mógł być używany jako narkotyk
nadając ludzkiemu ciału zdolności emanowania
dziwną magią.
Rozdział VI
Ucieczka władców.
Przerażeni obrotem sytuacji władcy rozpoczęli ucieczkę.
Arvid i Vult-r bojąc się zemsty ludów świata okradli
swoje skarbce z najwspanialszych itemów i spróbowali zwiać.
Rozdział VII
Nowa rzeczywistość.
Nowy świat Kobaltu nie ma praw i zasad.
Liczy się tylko przetrwanie.
Level 0 - 2
Przebudzony ze snu, ubrany w zabezpieczający przed promieniowaniem
kombinezon udajesz się do domu. Tam czeka Cię pierwsze zadanie.
Tą ruderę zaatakowały dziwne zielone bloby. Może warto nabyć
trochę doświadczenia w walce? Z drugiej strony możesz spotkać
na tej wyspie wielu innych niziołków, bardziej zaawansowanych,
którzy z chęcią pomogą Ci podnieść Twój poziom doświadczenia
dzięki wspólnemu party :)
Level 2 - 5
Myślę, że skutki promieniowania są już znikome. Możesz śmiało
rozpocząc zemstę na Arvidzie i Vulcie-R. Jak wiesz, zabrali ze sobą
masę wartościowych itemów. Zrób party i odbierz im skradzione rzeczy!
Pamiętaj, jeśli ciężko Ci się z nimi bije, zawsze możesz uleczyć
się dzięki Kobaltowi. Gdy go zabraknie, poszukaj tej substancji
u pobliskich stworów. Kszątają się tu i ówdzie w okolicy domu.
A, zapomniałbym. Bracia bliźniacy lubią handlować.
Jeden z nich skupuje odebrane władcom itemy.
Drugi natomiast sowicie wynagrodzi doświadczeniem,
oczywiście za pobraniem małej opłaty ;).
Level 5 - 8
Czas chyba odwiedzić drugie miasto! I ono zostało zaatakowane
przez dziwne głowonogi. Dają po kościach, ale oferują bardzo dużo
doświadczenia. Warto z nich również pobierać Kobalt.
Level 8 - 12
O zgrozo! Kobalt po styknięciu ze zwierzętami tej planety
powoduje mutacje! Wielki kobaltowy potwór krąży po jednym
z domków. Zabierz swoich najlepszych ludzi, zrób party
i pozbądź się potwora. W jego odwłoku powinniście znaleźć
dużo złota. Podzielcie się nim :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz