poniedziałek, 17 lipca 2023

Endless Online - 3 tygodnie później

 Stan gry na 3 tygodnie później. Mój obecny level - 10. Przedmioty - nie jest źle, ale $ wydane. Nick w grze: Abus. Ten blog nigdy nie był miejscem do budowania podpowiedzi, ale większość kontentu znajdziecie pod tymi linkami:

EOMix - An Endless Online Fanpage

The epic EO recharged guide - Google Docs



















Moja predykcja bazując na tym co widzę:

- kontentu nie ma dużo. Od 8 levela można skupić się na pozyskaniu środków na zakup dość drogie shadow sword. Obecna cena to 22k. Próbując zakupić jest to koszt 1100 złotych

- ale mieczy na rynku przybywa, by zrobić predykcję czy cena będzie spadać trzeba oszacować jak wielu nowych graczy będzie się pojawiać

- przede wszystkim dość szybko powinniśmy odczuć delikatny spadek graczy. Server w kluczowych momentach miał 300+ graczy. Dziś to zdarza się, ale mamy okres wakacyjny i np. teraz liczba graczy to 172 osoby online

- co oznacza, że za 2 tygodnie na pewno w centrum wakacji dostaniemy liczby pokroju 120 graczy online, mniej osób do kupowania i większa liczba dostępnych mieczy (bo większość już ma) raczej obniży cenę

- kontentu nie i nie będzie za dużo - moje odczucie, spójrzy jednak na fakty:


- od okolic 6 lipca zmiany raczej kosmetyczne, dodany jeden boss (dropuje shadow sword), który jest mocno okupowany przez graczy, exp nie jest dzielony więc przypomina to loterię - raczej okupowany przed speederów lub bardzo wysokie levele

- mamy również dodany jeden quest, jeden npc - liczba tych zmian jako nowy kontent - no nie powala, tym bardziej, że 'wizualnie' bazujemy na tym samym wyglądzie map już wcześniej dodanych

- nerdy nerdami, ale wielu graczy ma mozliwie najlepsze itemy do expienia, od 10levelu w górę większość ale próbuje dorobić golda by zakupić najlepszy item albo expi na aż jednym bossie w grze

- wygląda to słabo i spodziewam się dość szybkiego odpływu graczy i utrzymania okolic 90-120 osób online w peaku - jeśli nie będzie sposobu, żeby utrzymać zainteresowanie

- motywacja Vult-Ra jest nieznana. Widać wyraźnie, że pomysły są zacne ale większość implementacji wygląda z focusem na testowanie nowych wersje feature'ów

- największą dla mnie zmianą są kanały dla map - jedna mapa ma kanały ze swoim unikatowym stanem potworów, itemów, graczy

- niestety, EPE działa ale struktura pakietów jest inna i wszystko wygląda na lepiej zabezpieczone, temat do dalszej eksploatacji

Brak komentarzy: