czwartek, 18 czerwca 2009

Gorące newsy od Esa XD

To na początku będzie tak:
1. Nadal tkwię w liczbach "timestampu", łatwiej będzie jeśli zapytam się Sordie.
2. Arvid szalał, żeby zmusić Vulta do reakcji. Nie wiem o co chodzi, ale chyba panowie się nie dogadują. Ogólnie, osoby które były w aeven otrzymywały timer 30 sekund po którym trafiały do maze. Podobno Arvid walluje w nowej hardcorowej lokacji: 230 na 230.
3. To kwestie gry..

I tu zatrzymam się dłużej, bo sądzę że warto. Termin premiery narzędzia jest ciągle nieznany. Z wielu powodów warto czekać. Przede wszystkim gra napisana będzie w języku JAVA. Trzy zalety, VB wymaga instalacji bibliotek, wymaga formatu BMP (więc gra dużo zajmuje), Java nie! Co więcej, aplikację w Javie można wrzucić do neta, jak zwykłą grę flashową.

Natomiast dziś ukazała się aktualizacja starego narzędzia w VB. Naprawiono wszystkie istotne błędy.. ale jak na złość.. nie chodzi. No cóż. Instaluję niezbędne biblioteki, mam nadzieję, że nie czeka mnie reinstalacja systemu.

Jeśli tylko uda mi się odpalić grę i co więcej, okaże się, że gra "w miarę" chodzi,
uruchomię wersję testową. Na pewno nie będzie ona jakaś super, ale mam nadzieję, że się wam spodoba.

Zastanawiam się jak zmotywować graczy, by na takiej testowej wersji chcieli grać.
O to kilka ciekawych rozwiązań:

1. Awans na guardiana. Osoby, które zdobędą najwyższy poziom a także najcenniejsze przedmioty (po odpowiednim przeliczeniu tych dwóch zmiennych) awansuję do rangi
guardiana. Aspekt, co taki guardian będzie w wersji Java mógł jest jeszcze do przemyślenia.

2. Będzie istnieć możliwość przeliczenia itemów oraz poziomu exp na konkretne wartości w nowej wersji. Admini w grze będą skupywać itemy w celu stworzenia daty basy, kto jakie osiągnięcia zdobył - by all nie poszło na marne.

3. Ważnym elementem będzie posiadanie maila, który będzie posiadał inne hasło niż w grze.

Jest jeszcze aspekt bezpieczeństwa. Jeśli pewne rzeczy nie są nadal naprawione, to nie wiem czy ma sens wypuszczać grę testową, skoro tak łatwo oszukiwać (dla nawet mało zaawansowanych hackerów).

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ciekawe,ciekawe.Ja chcieć testować xd
Jifi is here

Anonimowy pisze...

Tyz chce , :D -Blo

Anonimowy pisze...

Michauek też ;]

Anonimowy pisze...

hmm to wygląda na to że się nie dogadują ale przecież vult jest twórcą silnika a arvid tylko modem więc vult ma większą władze i by mógł np zablokować niektóre funkcje arvidowi i dlaczego tego nie zrobi? może arvid jest sponsorem czy coś ??

Anonimowy pisze...

Sponsorem? Koles chce rl kase za wypuszczenie z jail, a Ty wyjezdzasz ze sponsorem ^^.

Anonimowy pisze...

i ja chce, i jaa ! :p

-Q (qurcze)

Anonimowy pisze...

Arvid poprostu sie wkurwił, bo Vult olał projekt EO i wychodzi na to, że wszystko co rysował/pixelował Arvid poszło na marne, EO jako main/test nie ma teraz przyszłości, więc wszystko leży w rękach Sausage i innych programistów zainteresowanych tą grą. Vult powinien teraz zapłacić Arvidowi za poświęcony czas na rysowanie świata EO :P

Vansir pisze...

Jak dla mnie Arvid nie ma się co strzępić bo rozumiem że urobił się przy tej grze jak świnia ale Vult też z założonymi rękami nie stał - Vult stwierdził że dosyć robienia darmowego chłamu dla dzieci i Arvid powinien to wziąć na klate tym bardziej że gra jak najbardziej działa, jest grywalna i myślę że już sama w sobie v29 jest niezłym zwieńczeniem ich pracy. A jak Arvid liczył na więcej to grafiki są nadal jego - niech znajdzie innego programistę i zrobi nowe EO - nie róbmy tutaj z Vulta murzyna który musi do końca swojego życia bawić się w EO co by Arvid mógł pixelować sobie :)