poniedziałek, 16 lutego 2009

Dużo się zmieniło..



Ostatnio mało byłem na EO. Who cares? Jednak niektórzy już wiedzą dlaczego..
Miałem robić stronę z Frytkiem o Endlessie. I nie zrobiliśmy.. Czemu?
Parę tygodnii temu chciałem stworzyć polskiego MMORPG.
Rozmawialiśmy tak sobie o stronce i pod wpływem impulsu stwierdziliśmy:
kurcze, robimy!

Tak się zaczęło. Ciemność. Włożyliśmy bardzo dużo pracy w ostatnich tygodniach.
Jest wiele rzeczy do zrobienia mimo, że fizycznie gra już działa!
Instalowanie jednak nie należy do przyjemności (na chwilę obecną), a i zmagania z innymi
rzeczami w świecie naszego MMO są na chwilę obecną ważniejsze niż instalka.

Nie chcę odpalać tego w byle jakim stanie. Może za tydzień? To co jest konieczne, to wsadzenie dużo potworków, ujednolicenie z sensem expa, wrzucenie dość dużej ilości itemów (40 na początek?) i popracowanie nad systemem walki. Mamy dużo problemów z magią i wymaga to znajomości
analizowania pewnego języka systemu, którym operujemy.

Ja ogólnie męcząc się dzisiaj z systemem gry (bez rezultatów) skupiłem się na stronie graficznej mapek. Dziś powstał fragment kolejnej mapki, który potraktujcie jako maluteńki
"preview" tego co zrobiłem.

Gra graficznie jest ciekawsza od EO. Mamy więcej skinów, itemów, potworów, szczegółów, możemy wstawiać mnóstwo bajerów jak małżeństwo, domki, bronie z przeładowaniem, instrumenty, pety..
Wszystko jednak wymaga czasu i poznania systemu gry.

Myślę jednak, że w uproszczonej formie gra będzie sprawiać dużo radości.
Do końca tygodnia spróbuję zrobić jeden quest (będzie ciężko), nad którym będziecie mogli popracować + kilka tajemnych przejść.

W tej chwili jestem zmęczony, pracuję bardzo intensywnie, choć miałem przerwę na hackowanie EO skinów, niestety nieudaną.

Trzymajcie kciuki. Naprawdę chcemy stworzyć ciekawszy świat od EO.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cze, na pierwszy rzut oka stwierdzam, że jest to gra napisana w Visual Basic, domyślam się, że korzystacie z jakiegoś surowego silnika, bo z doświadczenia wiem, że nie jest łatwo napisać prostą grę MMO 2d :P, miałem do czynienia już z tego typu silnikami, orientuje się dobrze w Visual Basic 6, także jeśli chcecie to moge coś pomóc, sam też robiłem grę w VB6, ale w pojedynkę sie ma sensu. Jak coś to mogę się przyłączyć, GG:5564276.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.